.

Kurumsal Kimlik Nedir? Kurumsal Kimlik Örnekleri Nelerdir?

Kurumsal kimlik (şirket kimliği veya şirket kimliği olarak da bilinir), büyüklüğü veya sektörü ne olursa olsun tüm markaların başarısı için esastır.

Kurumsal kimlik nedir?

Kurumsal kimlik, işletmenizin kendisini dış dünyaya nasıl sunduğudur. İç kültür ve değerler şirket kimliğini şekillendirmenin ayrılmaz bir parçası olsa da, kurumsal kimlik tanımı bir şirketin görsel varlıkları ve marka tasarımı için geçerlidir.

Kurumsal kimlik ve markalaşma tam olarak nedir?

Esasen, bir markayla etkileşime girdiğinizde gördüğünüz herhangi bir iletişim veya bilgi, o markanın kurumsal kimliğinin bir parçasıdır . Logo tasarımı kurumsal kimliğin altında yer alsa da bu görsel simgenin çok ötesine geçerek yazı tipi, illüstrasyon, renk, fotoğraf ve animasyon gibi öğeleri de kapsar.

Sosyal medya gönderilerinden bilboard reklamlarına, personel üniformalarından kırtasiye malzemelerine, ürün ambalajlarından uygulama profillerine kadar her şeyde kurumsal kimlik örnekleri göreceksiniz.

Kurumsal kimlik örnekleri:

  • Kartvizit / Adres Kart / Fatura Kartı
  • Takvim çalışması
  • Antetli zarf tasarımı
  • Antetli kağıt tasarımı
  • Not defteri, bloknot tasarımı
  • Promosyon malzemeleri tasarımı (Kalem, USB Flash Bellek, vb.)
  • Outdoor ve indoor dijital baskılı sergileme ürünleri ve posterler

Kurumsal kimliğin temel amacı nedir?

Bir şirketin görsel unsurları doğru ve tutarlı bir şekilde uygulandığında, anında tanınabilir ve akılda kalıcı bir kurumsal marka kimliği oluşturmak için birlikte çalışırlar.

Tutarlı ve sahiplenilebilir marka tutarlılığı, şirketinizle bireysel etkileşimlerden oluşmasına rağmen, güçlü bir kurumsal kimlik tarafından desteklenebilen veya en azından etkilenebilen, çok önemli marka imajınız üzerinde size daha fazla kontrol sağlar.

Kurumsal kimlik nasıl oluşturulur?

Bir kurumsal veya şirket kimliği ancak dahili ekibiniz markanızın konumu, misyonu, değerleri, mesajı ve kişiliği ile uyumlu hale geldiğinde oluşturulabilir . Bu güçlü temel ile, markanızı yansıtan bir görsel dil oluşturmak için tasarım ekibinizle veya kurumsal kimlik tasarım şirketinizle birlikte çalışabilirsiniz.

Bu görsel marka belirteçleri, yaratıcı oldukları kadar stratejik olmalıdır. Tasarım öğeleriniz, katı sabit marka bileşenleri yerine çevik olmalı ve işletmenizi değişen pazar ve tüketici ortamlarında alakalı tutmalıdır. Biz de Matsaş Matbaa olarak tasarımdan üretime her aşamada kurumsal kimlik çalışmalarımızla sizlere çözüm ve hizmet sağlıyoruz. Daha detaylı bilgi almak için tıklayarak bize ulaşabilirsiniz.

Bizi Arayın Whatsapp